NVP Ostrava 13. a 14. 4. 2013

14.04.2013 00:00

O víkendu 13. - 14.  dubna se v Ostravě konal velký svátek pro všechny příznivce různých plemen psů. I já jsem s radostí navštívila tuto nevídanou akci a zároveň podpořila své kamarády psovody z našeho klubu. 

Bohužel po ranním zdržení jsem nestihla vidět Katku Pěluchovou s Holandským ovčákem jménem Giuseppe Galletti Wapini von Folge.   Velmi lituji, že jsem tuto dvojici při předvedení neviděla, protože tato dvojice získala známku nejvyšší a to výborný 1 a ocenění CAJC a BOB.

Ale o koho jsem nepřišla byla dvojice Petr Musil a Stafordširský bullteriér Chester Magic Dash. Tato dvojice nastupovala poprvé ve třídě mladých: Chester byl ve své třídě nejmladším, ale i nejveselejším psem. Pejsek se projevoval velice pěkně. Vzorově ukázal zoubky posuzovateli a při vystavení hezky a trpělivě stál. Bohužel Petr je ve vystavování nováčkem a tak postoj pejska nebyl úplně v pořádku. Petr se má stále co učit, ale věřím, že na dalších výstavách bude tato dvojice stále lepší a lepší. I tak spolu obdrželi známku nejvyšší a to Výborná s číslem 4.

Dalším vystavovatelem byl Jiří Konrád s Československým vlčákem Britem z Novobělské kotliny. Brit se na minulé výstavě stal šampionem, a proto nastupoval ve třídě nejvyšší. Na Britovi šlo vidět, že pro dnešní den nesdílí výstavní náladu a při předvedení zíval a koukal na páníčka, jako by mu právě uletěly včely. Jen na chvíli jsem panu Konrádovi vykouzlila úsměv a to když jsem se snažila Brita trochu zaujmou, aby se lepe předvedl se zdviženýma ušima. Tleskala jsem a volala na Brita, aby se aspoň chvíli probral z polospánku, ale bohužel ani toto nestačilo a tato dvojice obdržela známku velmi dobrý.

Na této výstavě měla stánek s psími potřebami naše předsedkyně Ivana Grunerová. krátce jsme se pozdravili a prohodili pár slov. Samozřejmě jsem u ní nakoupila nějaké ty dobrůtky pro své psí svěřence. 

Ale na své kamarády psovody jsem se  nepřišla podívat jen já. Na výstavě jsem potkala Kikinu Stonišovou, která našim psovodům udělala mnoho krásných fotek. I Míša Pížová s manželem využila krásného dne a také tuto akci navštívila. Dále jsem se setkala s Renatou Brunclíkovou, jenž si tuto vyjímečnou akci nemohla nechat ujít. 

Všem vystavovatelům gratuluji a přeji ještě mnoho krásných úspěchů a hezkých zážitků na výstavách.

 

Eliška