Pár postřehů ze závodu v Hlučíně

01.12.2013 00:00
 

 

Letos jsem se poprvé byla podívat na závody. Tentokrát ne jako psovod, ale pouhopouhý pozorovatel. S malým Tomáškem jsme vyrazili na malý výlet směr Hlučín, podpořít naše členy a pozdravit své přátele a známé.

Po příjezdu jsem byla mile překvapena výsledkem Kikiny Stonišové s Erin, která v poslušnosti ZVV1 získala nádherných 98 bodů. Lituji , že jsem tuto skoro dokonalou poslušnost neviděla. Další s pěkným výsledkem byl Jiří Konrád s Britem. Na to, že je Brit Československý vlčák si tato dvojice vedla nadočekávání dobře. Je vidět, že Jirka si s Britem skvěle rozumí. A další v jedničkové spoječnosti byla paní Renata Brunclíková s Darem. Dar je opravdový dáreček. Vizuelně je Dar nádherný dospělý pes, ale duší je ještě malé štěnátko, které si chce ještě stále hrát a dovádět. Veřím, že Dar bude příště poslouchat ještě lépe. Další z našich členu šel závodit David Vavrečka s Briuškou. U této dvojice jsem byla až šokovaná, jak se hezky Briuška prezentovala, byla celkem veselá a i kontakt se zlepšil. Právem si u pana rozhodčího Surovce odnesli druhé místo v poslušnosti. Bohužel čas se pomalu krátil, tak jsem musela opustit závody a směřovat k domovu.


 

A jak to tedy dopadlo ? Slečna Stonišová s Erín se umístili na krásném třetím místě a David  s Briuškou, po smolné nepodařené obraně, klesli o příčku níže, ale i tak se umístili na třetím místě.